Header Ads

Breaking News
recent

Willian - Chelsea Player Loses Mum To The Cold Hands Of Death

willian
Chelsea midfielder Willian has announced the passing of his mother, after losing her battle with cancer, despite surgery and chemotherapy treatment
The midfielder stated his mother was fighting the terminal disease back in September and was being treated in Brazil.

The Brazil international is back in London and could play against Leicester on Saturday, after scoring in Brazil’s 2-0 win over Venezuela.
willian
Mãe
No céu é o seu lugar
Onde estará você agora
Onde é que você mora
Deixou tanta saudade
Depois que daqui foi embora
Pergunto por perguntar
Pois tenho tanta certeza
É no céu que você está
Pois perto de Jesus Cristo
Com certeza é o seu lugar.
Pois para você ser santa
Não precisa canonizar
Basta ser a mãe que foi
Para se santificar.
Não pense que estou magoado
Pelos castigos a mim dados
Pois entre a mãe e o filho
Sempre tudo é perdoado.
Pode acreditar que estou bem
Pois entre o castigo e o carinho
Você fez com que eu seguisse
Com certeza um bom caminho.
Sinto muito sua falta
isso é verdade
Mas ainda me conformo
Pois iremos viver juntos
Por toda eternidade.
Continuo aqui na terra
Aos seus ensinos ser fiel
Para que possa como você
Também ter o Reino do céu.
Aí então nos encontraremos
Já desprendidos da terra
Para então participar
Da sonhada vida eterna.
#minhaguerreira #minharainha #teamoeternamente #saudades #luto 😭🙏🏾🙌🏾 ❤️😘
In his last Premier League game against Hull City, Willian told Chelsea TV that his breakthrough goal was dedicated to his sick mother as he did his trademark pointing to the sky celebration after initially cheering with his teammates.

Upon confirming the news, he posted a poem to his social media accounts to commemorate his mother and confirmed that he is in a period of mourning.

No comments:

Powered by Blogger.